Wycieczka do Gdyni

Marta K.

W czwartek 26 września wszyscy uczniowie klas 2 c i 3 c pojechali na wycieczkę do Gdyni. Niewątpliwie był to idealny dzień na tę wyprawę, gdyż pogoda była więcej niż wymarzona.
Wszystkie dzieci musiały bardzo wcześnie wstać – już o godzinie 7 byliśmy w autokarze.
Podróż upłynęła nam przyjemnie, chociaż Trójmiasto rano było nieco zakorkowane.
O godzinie 9.30 uczestniczyliśmy w pierwszych warsztatach edukacyjnych w Centrum Nauki Experyment – drugoklasiści mieli okazję poszerzyć swoją wiedzę o kosmosie, a trzecioklasiści o ekologii. Następnie dzieci zwiedzały wystawę, korzystały z wielu znajdujących się w CNE atrakcji i beztrosko się bawiły. Później znów przyszedł czas na naukę. Tym razem młodsi uczniowie poznawali świat barw, a starsi zasady zdrowego odżywiania i bacznie przyglądali się niezdrowym dodatkom do produktów spożywczych.
Po wizycie w Centrum Nauki Experyment pojechaliśmy w kierunku pięknego Skweru Kościuszki. Zjedliśmy obiad w restauracji oraz udaliśmy się na krótki spacer. Niektórzy uczniowie po raz pierwszy w życiu zobaczyli słynną fontannę na Skwerze Kościuszki oraz żaglowiec Dar Pomorza i niszczyciel ORP Błyskawica, które zacumowane są w Porcie Gdynia.
Późnym popołudniem wróciliśmy do Czerska.
Wycieczka podobała się dzieciom, chociaż niektórych znacznie zmęczyła.