KONKURS PROFILAKTYCZNY „Moja pasja – moim uzależnieniem!”

Administrator

REGULAMIN KONKURSU PROFILAKTYCZNEGO 

pod hasłem  

„Moja pasja – moim uzależnieniem!”  

  

ORGANIZATORZY KONKURSU  

  • Aktywna Dwójka – Stowarzyszenie „Barka”, działające na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Pawła II w Czersku. 

CELE KONKURSU  

  • Promocja zdrowego stylu życia, wolnego od agresji i nałogów oraz upowszechnianie właściwych wzorców i postaw prozdrowotnych; 
  • Zaangażowanie dzieci i młodzieży w działania profilaktyczne; 
  • Rozwój kreatywności, umiejętności plastycznych oraz kompetencji cyfrowych wśród dzieci i młodzieży; 
  • Uzyskanie oryginalnych projektów prac plastycznych oraz graficznych, promujących zachowanie zdrowego trybu życia; 
  • Umożliwienie uczniom osiągnięcia satysfakcji z własnej pracy.  

KATEGORIE KONKURSOWE 

Konkurs zostanie przeprowadzony w sześciu kategoriach: 

KATEGORIA I -  ODDZIAŁY ZEROWE i klasy I

Praca plastyczna pod hasłem „Moja pasja – moje zainteresowanie!”

 – praca wykonana w formie: rysunek, malarstwo, wycinanka, wyklejanka, collage. Format pracy A3. 

KATEGORIA II - klasy 2- 3 

Praca plastyczna pod hasłem „Moja pasja – moje zainteresowanie!”

 – praca wykonana w formie: rysunek, malarstwo, wycinanka, wyklejanka, collage. Format pracy A3. 

KATEGORIA III - klasy 4-6 

Praca plastyczna pod hasłem „Moja pasja – moim uzależnieniem!” 

– praca  wykonana w formie: rysunek, malarstwo, wycinanka, wyklejanka, collage. Format pracy A3.  

KATEGORIA IV – klasy 7 – 8 

Plakat pod hasłem „Sto uzależnieniom!” 

– plakat profilaktyczny wykonany dowolną techniką: malarstwo, wycinanka, wyklejanka, collage, zawierający hasło profilaktyczne.  Format pracy A1.  

KATEGORIA V – klasy 4 - 6 

Prezentacja multimedialna „Moja pasja – moim uzależnieniem!” 

– prezentacja winna zawierać co najmniej 10 slajdów opisujących pasję ucznia, jego zainteresowanie jako sposób na nudę i przeciwdziałanie niewłaściwym zachowaniom. Prezentację należy zapisać w formacie ppt. 

 

WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE  

  • W konkursie mogą wziąć udział dzieci z oddziałów zerowych i uczniowie klas I-III oraz  IV-VIII, zgodniez ustaloną kategorią konkursową. 
  • Warunkiem przystąpienia do konkursu jest przygotowanie dowolnej pracyw jednej  z pięciu kategorii, w terminie od 2.11.2023r. do 4.12.2023r.  
  • Uczestnik w zależności od kategorii przygotowuje pracę plastyczną, plakat lub prezentację multimedialną.  
  • Jeden uczestnik może wykonać prace w różnych kategoriach, stosownie do swojego wieku. 
  • Prace konkursowe powinny być związane z promowaniem zdrowego stylu życia oraz przeciwdziałaniem niewłaściwych zachowań.
  • Prace konkursowe (prezentacje) uczestnicy przesyłająna adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 4.12.2023r. W mailu prosimy podać:  imię i nazwisko autora pracy, klasę,  kategorię  konkursową. 
  • Udział w konkursie jest jednocześnie akceptacją regulaminu i zgodą na publikowanie pracy i wizerunku uczestników. W mailu do prac konkursowych należy dołączyć skan wypełnionego oświadczenia (zał. nr 1 do regulaminu).
  • Uczestnicy konkursu plastycznego oraz konkursu na plakat  są zobowiązani do dostarczenia  swojej pracy konkursowej wraz z oświadczeniem (zał. nr 1 do regulaminu) do świetlicy szkolnej  do dnia 4.12.2023r  . 
  • Prace złożone na konkurs nie będą zwracane, stają się własnością organizatorów konkursu   i zostaną wykorzystane w działaniach informacyjno-edukacyjnych na terenie szkoły. 

WYNIKI KONKURSU I NAGRODY  

  • Oceny prac dokona Komisja, złożona z nauczycieli - członków Stowarzyszenia. Ostateczny werdykt należy do Komisji Konkursowej. 
  • Kryteria oceny prac:  
  1. zgodność z tematyką konkursu,  
  2. wartość merytoryczna, 
  3. walory artystyczne,
  4. oryginalność i pomysłowość.  
  • Najlepsze prace zostaną nagrodzone (miejsca I-III i wyróżnienia w każdej kategorii). Autor najbardziej wartościowej pracy, wyłoniony we wszystkich pięciu kategoriach otrzyma nagrodę specjalną w postaci TABLETU.
  • Wyniki Konkursu oraz termin wręczenia nagród zostanie ogłoszony na stronie sp2czersk.pl do dnia 10.12.2023 roku. 
  • Dodatkowo wszystkie prace plastyczne zostaną nagrodzone oceną z plastyki, prezentacje multimedialne – oceną z informatyki. 

Zachęcamy wszystkich do udziału w konkursie! 

                                                               

ZARZĄD  

AKTYWNEJ DWÓJKI- STOWARZYSZENIA „BARKA”

 

 

 

REGULAMIN KONKURSU PROFILAKTYCZNEGO pod hasłem „Moja pasja – moim uzależnieniem!”

 

Zgoda rodzica na udział w konkursie profilaktycznym pod hasłem "Moja pasja – moim uzależnieniem!

Odsłony: 773

Internetowy System Ostrzegania Powiatu Chojnickiego